مطالب جدید و پر محتوا

ساخت وبلاگ

به گزارش ایران ناز کفشی که باتری‌ای مشابه اسکوتر‌های برقی هوشمند دارد باعث با آتش کشیده شدن ماشین شاسی بلند شده است.اسکوتر‌های برقی هوشمند سابقه بسیار بدی دارند چرا که باتری تعداد بسیار زیادی از آن‌ها به طور ناگهانی منفجر می‌شود.

این مسئله آنقدر جدی می باشد که شرکت‌ها هواپیمایی اجازه حمل حتی یکی از این اسکوتر‌ها را به مسافران نمی‌دهد.خانواده‌ای در تگزاس پس از اینکه مشاهده کردند خودرو شاسی بلندشان در آتش می‌سوزد سریع سعی کردند آتش را مهار کنند.

کفش این کودک ماشین گرانقیمت را آتش زد (عکس)

آن‌ها پس از وقوع این حادثه مشاهده کردند قسمتی از کف خودرو سوخته است و به طرز عجیبی سوراخ شده‌است. پس از دقت در محل سوراخ شدگی ناگهان کفش‌ها کتانی فرزند خانواده مشاهده شده است که قسمتی از کفش هم

سوخته بود.پس از بررسی متخصصان مشخص شده است که لیتیومی که در باتری اسکوتر بود ناگهان منفجرشده و این آتش سوزی را ایجاد کرده‌است اما اینکه شرکت تولید کننده اسکوتر‌ها غرامتی پرداخت کرده یا نه مشخص نیست.

کفش این کودک ماشین گرانقیمت را آتش زد (عکس)

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:57

به گزارش ایران ناز نام «اما واتسون emma watson» بازیگر مشهور فیلم‌های هالیوودی در بین اسناد پاناما به چشم می‌خورد. این بازیگر به خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های هری پاتر معروف شده است.انتشار تعداد زیادی سند محرمانه نشان می‌دهد که قدرتمندان و ثروتمندان چگونه با استفاده

از گریزگاه‌های مالیاتی ثروت خود را مخفی می‌کنند. این اسناد از یکی از پنهان کارترین شرکت‌های دنیا در پاناما به نام «موساک فونسکا» درز پیدا کرده است. اسناد پاناما مشخص می‌کنند که مشتری‌های موساک فونسکا چگونه از پرداخت مالیات فرار کرده، تحریم‌ها را دور

زده و دست به پول‌شویی می‌زدند.اخیرا یک بانک اطلاعاتی با قابلیت جستجو راه‌اندازی شده است که اسامی مشتریان فونسکا را با جزئیات بیشتری نمایش می‌دهد که در این میان، نام اما واتسون، هنرپیشه مشهور هالیوودی نیز به چشم می‌خورد و در بین اسامی دیده می شود.

رسوایی جنجالی در کمین بازیگر زن هالیوودی (عکس)

كنسرسيوم‌ بین‌المللی ژورنالیست‌های پژوهشگر (ICIJ) در روز دوشنبه جزئیات بیش از 200 هزار نهاد مرتبط با اسناد پاناما را در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرد. این بانک اطلاعاتی گسترده از شرکت‌ها، بنیادها و موسسات اعتباری را در پایگاه خود جای داده است.سخنگوی هنرپیشه 26 ساله می‌گوید

که خانم واتسون همچون دیگر افراد مشهور، شرکتی خارجی را تاسیس کرده که هدفش صرفا دنبال کردن اهداف شخصی بوده است.وی در ادامه می‌گوید: «در قانون بریتانیا آمده که شرکت‌های انگلیسی باید اسامی افراد سهام دار را به صورت عمومی منتشر کنند

که همین مسئله مخل امنیت شخصی ایشان می‌شود. این اتفاق در گذشته رخ داده بود و انتشار عمومی اسامی، برای او کمی مشکل ساز شده بود… قوانین شرت‌های برون مرزی ثبت شده در بریتانیا اما متفاوت است و بر آن اساس، هیچ نیازی به افشای عمومی اسامی نیست. خانم واتسون هیچ سود

مالی از این شرکت نمی‌برد و فقط به دنبال حریم خصوصی می باشد.»ثبت شرکت خارجی در بریتانیا به خودی خود عمل مجرمانه‌ای محسوب نمی‌‎شود. با این وجود، نام خانم واتسون، بازیگر مشهور هالیوودی، در بین اسناد منتشر شده به چشم می‌خورد  و دیده میشود. تاکنون نام افراد زیادی از جمله چند تن از رهبران سیاسی جهان مشاهده شده است.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:56

فال روزانه 30 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

به گزارش ایران ناز امروز اتفاقات زیادی در اطراف تان در جریان است، به همین دلیل بسیار هیجان زده هستید. به نظر می رسد که احساس سرزندگی می کنید و همه چیز همان طور که دل تان می خواهد پیش می رود. از این که می بینید می توانید همه ی کارها را به بهترین شکل به انجام برسانید متعجب شده اید. اما حواس تان باشد که حتی در اوج شلوغی هم باید کمی استراحت کنید و از زیبایی های اطراف تان لذت ببرید. بدانید که لبخند شما از همه چیز ارزشمندتر است، پس به جای این که از این هیاهو دچار اضطراب شوید بهتر از آن لذت ببرید.

فال روزانه 30 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است عصبانی شوید، زیرا متوجه خواهید شد که قبل از شروع یک کار جدید باید اول همه ی کارهای نیمه تمام گذشته را به سرانجام برسانید. این درحالی است که دیگران همه به شما تکیه کرده اند و انتظار دارند که تعهدات تان را نادیده نگیرید. یک نفس عمیق بکشید و آستین ها را بالا بزنید. فقط کافی است تا زمانی که انجام کارهای نیمه تمام به پایان نرسیده است به کسی وعده ی جدید ندهید. کمی تمرکز و پشتکار کلید حل مشکلات شماست.

فال روزانه 30 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

در صورتی می توانید به تحقق آرزوهای تان دست پیدا کنید که این دو نکته را فراموش نکنید: ۱. حتی اگر احساس می کنید که آرزوهای تان دست یافتنی هستند، باید بدانید که تحقق آن ها به همین سادگی ها امکان پذیر نیست. ۲. بعضی چیزها بهتر است اصلاً اتفاق نیفتند، زیرا وقتی تحقق یافتند احساس خوشایندی به شما دست نخواهد داد. بدانید که همیشه انتخاب های مختلفی پیش روی شماست و این خودتان هستید که تصمیم می گیرید کدام یک را دنبال کنید. اما قبل از این که مسیر مشخصی را انتخاب کنید باید همه ی جوانب را بررسی کنید.

فال روزانه 30 اردیبهشت متولدین تیر ماه

امروز انرژی های عجیب و غریبی را در اطراف تان حس می کنید، اما نمی توانید دلیل شان را پیدا کنید. به نظر می رسد این انرژی ها خبری را از آینده برای تان آورده اند، اما متأسفانه قابل فهم نیستند. برای این که معنی این پیام ها را درک کنید خودتان را به زحمت نیندازید. فقط به آن ها گوش کنید و ذهن تان را زیاد درگیر نکنید. همین که فعلاً از وجود این پیام ها آگاه باشید کافی است.

فال روزانه 30 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

از نظر روابط اجتماعی به نظر می رسد که هفته ی پرمشغله ای را پیش رو دارید و گفت و گوهای هیجان انگیزی انتظارتان را می کشند. اگرچه این خبر خوشایندی برای شماست، اما باید بیش از پیش به روابطی که دارید دقت کنید. حواس تان باشد که هیچ چیزی را با صورت ظاهر نپذیرید، به ویژه اگر موضوع عشقی باشد. سعی کنید از این روابط و گفت و گوها استفاده کنید تا مسیر درست زندگی را تشخیص دهید.

فال روزانه 30 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

به نظر می رسد که برای تجسم زندگی دلخواه تان به فکر و خیال پناه برده اید. ممکن است با این کار خودتان را به سادگی گول بزنید، اما مطمئن باشید که دیگران باورتان نخواهند کرد. سعی کنید به واقعیت های زندگی تان توجه کنید و اولویت هایی را که دارید براساس اهداف تان تنظیم کنید. حتی اگر لازم شد بهتر است به خاطر سلامتی خودتان هم که شده بعضی از رفتارهای تان را تغییر دهید. شک نکنید که به این ترتیب شادتر خواهید زیست.

فال روزانه 30 اردیبهشت متولدین مهر ماه

به نظر می رسد که ابرهای مه آلود کنار رفته اند و اکنون می توانید قابلیت های پنهان و نامشخص آینده ی خود را ببینید. با این که هنوز مشکلات بسیاری پیش پای تان قرار دارند، ممکن است فکر کنید که همه چیز خوب و مثبت پیش می رود. اهداف بلند مدت تان را از نظر دور نکنید و تا می توانید برای رسیدن به آن ها تلاش کنید. افکارتان مسیر موفقیت را به شما نشان می دهند، اما باید برای حرکت در مسیر برنامه ریزی کنید.

فال روزانه 30 اردیبهشت متولدین آبان ماه

همه چیز کمی آشفته به نظر می رسد، اما باید صبوری به خرج دهید. ممکن است یک ندای درونی به شما بگوید که درحال از دست دادن فرصت مهمی هستید. اما بدانید که موفقیت یا شکست به خودتان بستگی دارد. میانه ی مسیر را بگیرید و سعی کنید از همین لحظه ای که در آن هستید نهایت استفاده را ببرید. البته فراموش نکنید که در کنار همه ی این ها باید به وظایف تان هم عمل کنید.

فال روزانه 30 اردیبهشت متولدین آذر ماه

به نظر می رسد که تلاش می کنید تا آینده ی خود را طوری رقم بزنید که با اهداف بلند مدت تان در تضاد نباشد. اما ممکن است هنوز این آمادگی را نداشته باشید که به دیگران بگویید واقعاً چه چیزی در زندگی برای تان مهم است. همیشه وقتی با کسی حرف می زنید سعی می کنید تا امنیت احساسی خود را حفظ کنید. امروز هم همین رویه را ادامه دهید، فقط کمی دقت تان را بیشتر کنید تا تصمیمات هوشمندانه تری اتخاذ کنید.

فال روزانه 30 اردیبهشت متولدین دی ماه

تا همین چند وقت پیش همه چیز خیلی خوب پیش می رفت، اما امروز به نظر می رسد که کارها به هم گره خورده اند. حواس تان باشد که منفی نگری مشکلی را حل نخواهد کرد، اما اگر کمی واقع نگری خود را افزایش دهید همه چیز بهتر خواهد شد. برای این که درک بهتری از موقعیت داشته باشید باید از دیگران هم نظرخواهی کنید. از مشورت های خوب بهره بگیرید تا بتوانید انتخاب های بهتری داشته باشید.

فال روزانه 30 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

به نظر می رسد که دیگران منظورتان را اشتباه فهمیده اند و اکنون بسیار ناراحت هستید. هرچه بیشتر سعی می کنید وضعیت را درست کنید، بیشتر به خرابی ها دامن می زنید. بدانید که کلید حل این مشکل در دنیای خارج نیست، شاید بهتر باشد که رویکرد خودتان را تغییر دهید. وقتی رویه ی خود را تغییر دهید همه چیز خود به خود عوض خواهد شد.

فال روزانه 30 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

آدمی نیستید که وقتی کتابی در دست می گیرد دزدکی آخرین صفحه را بخواند، همیشه ترجیح می دهید به ترتیب صفحات پیش بروید و خودتان پایان ماجرا را حدس بزنید. اما الآن همه چیز فرق می کند، باید تصمیم بگیرید که می خواهید کدام صفحه ی زندگی را ورق بزنید و دیگر غصه ی چیزهای از دست رفته را نخورید. اگر اتفاقات غیرقابل پیش بینی در زندگی تان رخ داد نگران نشوید، زیرا اکنون نمی توانند مانع مسیری شوند که در پیش گرفته اید.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:56

به گزارش ایران ناز در دنیا مشاغل زیادی وجود دارند که شاید با شنیدن اسم آن ها بخندید، اما باور کنید از هر چیزی می توان پول درآورد حتی اگر آن چیز خواب و استراحت شما باشد. شاید برایتان خنده دار باشد اما این یک مطلب کاملا جدی است. همین دوروبر خودمان آدم هایی زندگی می کنند که صاحب مشاغلی عجیب هستند. اغلب این مشاغل خنده دار به نظر می رسند اما خیلی ها به صورت کاملا جدی آنها را انجام می دهند.

عجیب ترین مشاغل جهان (عکس)

نگهداری از پاندا

آیا تا به حال فکر کرده‌اید چگونه می‌توان با یک کار آسان به درآمد ۳۲ هزار دلار در سال رسید؟ شاید جالب باشد بدانید که نگه داری از پانداها در چین می تواند شما را به یک همچنین درآمدی برساند. در مرکز نگه داری و تحقیقات بر روی پانداها در چین برخی از کارمندان آنها فقط وظیفه نگه داری از پانداها را دارند و باید ۳۶۵ روز سال خود را با این موجودات دوست داشتنی سپری کنند افرادی که مایل به داشتن چنین شغلی هستند باید دارای حداقل ۲۲ سال سن و داشتن اطلاعات کافی راجع به  پانداها باشند.

عجیب ترین مشاغل جهان (عکس)

استاد اسباب بازی لگو

دانشگاه کمبریج به همراه بنیاد لگو دست به همکاری جالبی زدند و آنها به دنبال یافتن افرادی مناسب برای شرکت لگو هستند، به تازگی دانشگاه کمریج پذیرفته اند که در راه اندازی یک مرکز تحقیقات و توسعه در زمینه ساخت انواع اسباب بازی لگو با آنها همکاری کنند و افراد مناسب را در آنجا استخدام کند و جالب است بدانید  افرادی که به عنوان پروفسور لگو دراین مرکز شروع به فعالیت می‌کنند و می‌توانند درآمدی معادل ۴ میلیون دلار در سال داشته باشند و وظیفه آنها تحقیق و توسعه در مورد علایق کودکان و شرایط بنیاد لگو در مقابل رقبا است.

عجیب ترین مشاغل جهان (عکس)

دکترا تخصصی شکلات شناسد

دانشمندان و طرفداران فرصت این را دارند که بتوانند در زمینه شکلات در مقطع دکترا به ادامه تحصیل بپردازند. آنها باید بیشتر در زمینه‌های  بخش مهندسی شیمی و بیوتکنولوژی تحقیق کنند و وظیفه آنها بهتر کردن طعم شکلات‌ها و بهبود کیفیت این ماده غذایی پر ارزش است و از این راه می‌توانند درآمد بسیار زیادی را کسب کنند.

عجیب ترین مشاغل جهان (عکس)

خوابیدن

درو لاوینسکی ۲۸ ساله یک شغل جالب و نا معمول دارد که علاوه بر کمک به عمل می‌تواند برای ردآمد خوبی به همراه داشته باشد. در سال ۲۰۱۴ لاوینسکی بخشی از یکی از برنامه‌های تحقیقاتی ناسا بود که در مدت یک هفته درآمدی برابر ۱۸ هزار دلار برای او به همراه داشت.طبق پروژه‌ی ناسا او باید به مدت ۷۰ روز دراز بکشد یا بخوابد و از جای خود بلند نشود و هدف از این کار کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت استخوان‌ها و عضلات فضا نوردان در فضا بود این شغل آنقدر برای او جذاب بود که لاوینسکی شغل خود را رها کرد و به انجام پروژه‌های تحقیقاتی به ناسا پیوست و از این کار بسیار راضی است او برای بدست آوردن این شغل ۲۵ هزار نفر را پشت سر گذاشتند .

عجیب ترین مشاغل جهان (عکس)

خریدار اتومبیل فراری

مارسل ماسینی یک فرد شناخته شده در میان کلکسونر های خودرو است و دلیلش این است او تعداد بسیار زیادی از این اتومبیل‌ها ایتالیایی را تحت تملک خود دارد در واقع شغل او خرید اتومبیل‌های فراری است شغلی که شاید بسیار جالب به نظر بیاید. ماسینی پول زیادی برای خرید این اتومبیل‌های خود خرج می‌کند البته بعد از فروش آنها درآمد عالی کسب می‌کند او برای خرید یکی از اتومبیل‌های کلاسیک خود مبلغی برابر یک میلیون دلار پول پرداخت مبلغی برابر یک میلیون دلار پول پرداخت کرده است.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:38

به گزارش ایران ناز پنجاه سال پیش، زمانی که جمعیت در این سیاره از نیمی از جمعیت کنونی آن کمتر بود، درک مشترک این بود که آب یک منبع بی‌نهایت است. مردم مانند امروز ثروتمند نبودند، کمتر کالری مصرف می‌کردند و گوشت کمتری می‌خوردند، بنابراین آب کمتری برای تولید مواد غذایی نیاز بود.

آنها به یک سوم حجم آبی که ما در حال حاضر از رودخانه برداشت می‌کنیم نیاز داشتند. اما امروز، رقابت برای منابع آب بسیار شدید تر است. دلیل این است که در حال حاضر بیش از هفت میلیارد نفر بر روی زمین زندگی می کنند، مصرف گوشت و سبزیجات و آب در حال زیاد شدن است

و رقابت برای آب در بخشهای صنعتی، شهری و سوخت‌های زیستی بیشتر شده است.همانگونه كه تنفس هوا امری بدیهی است مصرف آب هم نیاز حیاتی است. سابقا تصور می شد منابع آب نامحدودند، اما امروزه حتی كشورهای پیشرفته، محدودیت منابع آبی را درك نموده اند.

آب كیمیاترین منابع موجود در جهان است و از اساسی ترین الزامات فعالیتهای بشری محسوب می شود و اهمیت زیست محیطی آن را نمی توان نادیده انگاشت. متاسفانه فعالیت های بشری موجبات تنزل كمی و كیفی منابع آب را فراهم ساخته است. پیش بینی های تكان دهنده به مدد آمار،

وضعیت منابع آب جهان را بسیار مخاطره آمیز نشان می دهد و بیانگر این حقیقت تلخ است که سیاره زمین (سیاره آب منظومه شمسی) با بحران شدید آب روبرو شده است! جوئل پریس، عکاس و گرافیست سرشناس با کمک عکس‌ها و هنر گرافیستی خود، تصاویری جالب از دوران خشکسالی زمین را به تصویر کشیده است. خدا نکند که اینگونه شود …

مجسمه عظیم حضرت مسیح؛ برزیل

دوران خشکسالی احتمالی سراسر کره زمین (عکس)

پارک ملی بنف؛ کانادا

دوران خشکسالی احتمالی سراسر کره زمین (عکس)

دیوار بزرگ چین؛ چین

دوران خشکسالی احتمالی سراسر کره زمین (عکس)

برج ایفل؛ فرانسه

دوران خشکسالی احتمالی سراسر کره زمین (عکس)

جزیره ایستر در کشور پولینزی در قاره استرالیا

دوران خشکسالی احتمالی سراسر کره زمین (عکس)

دهکده ماچو پیچو؛ پرو استون

دوران خشکسالی احتمالی سراسر کره زمین (عکس)

هنج؛ انگلیس

دوران خشکسالی احتمالی سراسر کره زمین (عکس)

تاج محل؛ هند

دوران خشکسالی احتمالی سراسر کره زمین (عکس)

پل برج لندن؛ انگلیس

دوران خشکسالی احتمالی سراسر کره زمین (عکس)

آبشار نیاگارا؛ کانادا

دوران خشکسالی احتمالی سراسر کره زمین (عکس)

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 190 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:38

فال روزانه 29 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

به گزارش ایران ناز امروز ممکن است کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، اما می توانید از دوستان تان کمک بگیرید و انجام وظایف تان را دلپذیرتر کنید. امروز همه چیز درباره ی روابطی است که با دیگران دارید. باید کاری کنید تا انجام تعهدات تان کار جالبی به نظر برسد و دیگران ترغیب شوند که به شما بپیوندند و کمک تان کنند. بدون در نظر گرفتن کاری که انجام می دهید، می شود پیش بینی کرد که در نهایت به همگی خوش خواهد گذشت. این حس مشارکت و رفاقت است که امروز را به یک روز به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.

فال روزانه 29 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

امروز تصمیم دارید که هوشمندی خود را به نمایش بگذارید تا به همه نشان دهید که چه راهنمای با مهارتی هستید. همیشه چند قدم از دیگران جلوترید و همین باعث می شود که بتوانید به آن ها فرمان دهید و در جایگاه رهبر قرار بگیرید. اما قرار گرفتن در موضع رهبری مسئولیت های زیادی را به دوش تان خواهد گذاشت که چالش برانگیزند. برای مشخص کردن گام بعدی باید صبوری به خرج دهید، زیرا از تصمیماتی که باید بگیرید مطمئن نیستید. نگرانی مشکلی را حل نمی کند، پس فقط بهترین مسیری را که می توانید در پیش بگیرید انتخاب کنید.

فال روزانه 29 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

وقتی به آینده فکر می کنید دل تان می خواهد تا می توانید رویاپردازی کنید. اگر مجبور شوید که دیگران را هم در این خیال پردازی ها دخالت دهید همه چیز پیچیده تر خواهد شد. شاید اول اش تصمیم بگیرید که برای تحقق آرزوهای تان از کس دیگری هم در این مسیر کمک بگیرید، اما خواهید دید که توافق بر سر یک نقشه ی عملی چه قدر دشوار خواهد شد. حتی ممکن است احساس آزردگی کنید، زیرا دوست تان نمی خواهد از قواعد شما اطاعت کند. اگر دیدید که مشکلات بالا گرفتند، بهتر است خودتان به تنهایی  به مسیرتان ادامه دهید.

فال روزانه 29 اردیبهشت متولدین تیر ماه

مدتی است که تصمیم گرفته اید بین نیازهای شخصی و وظایف اجتماعی خود تعادل برقرار کنید، اما ممکن است با یکی از دوستان صمیمی یا آشنایان تان درگیری پیدا کنید و همه چیز به هم گره بخورد. به جنبه های سطحی قضیه اهمیت ندهید، بلکه باید همه چیز را با دید وسیع تر و عمیق تری بررسی کنید. از این می ترسید که اگر حرف دل تان را بزنید مورد سوء استفاده قرار بگیرید و اذیت شوید. خیلی سخت است که احساسات تان را بیان کنید اما تحت تأثیر عواقب آن قرار نگیرید، اما حداقل از بار فشارهایی که روی شماست کم می کند تا بتوانید بر ترس تان غلبه کنید و حرف تان را بزنید.

فال روزانه 29 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

ممکن است نسبت به ادامه ی یک رابطه بسیار امیدوار باشید، اما خواهید دید که هنوز نوسان احساسات به سراغ تان می آید. اجازه ندهید که ترس از تنها ماندن در یک رابطه شما را از دیگران دور کند. اگر کسی از روی اشتباه و نه از روی عمد شما را کنار زد، بهتر است قضیه را جدی نگیرید و فکر نکنید که با شخص شما خصومت دارد. اکنون به شما توصیه می شود که به دوستان تان اعتماد کنید و به آن ها همان قدر آزادی عمل دهید که خودتان دل تان می خواهد داشته باشید.

فال روزانه 29 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

امروز کمی عصبی و نگران به نظر می رسید، بهتر است وظایف روزانه ی خود را اولویت بندی کنید و کاربردی ترین راهکارها را برگزینید، شاید به این ترتیب اعصاب تان کمی آسوده تر شود. البته خیلی سخت است که بخواهید تمرکز کافی نشان دهید، زیرا احتمالات و فرصت های زیادی پیش روی شما قرار گرفته اند و باعث می شوند که بیشتر نگران نتیجه ی کار باشید. سعی کنید فقط به همین لحظه ای که در آن هستید فکر کنید، زیرا تنها تأثیری که می توانید بگذارید فقط همین جاست. نگران چیزهایی که اجتناب ناپذیرند نباشید، همه چیز خودش در زمان مناسب حل خواهد شد.

فال روزانه 29 اردیبهشت متولدین مهر ماه

وقتی به چند ماه گذشته نگاه می کنید متوجه می شوید که پیشرفت چندانی نکرده اید، اما اکنون فرصت مناسبی است که جهش بزرگی در مسیر زندگی تان اتفاق بیفتد. برای به دست آوردن انرژی لازم جهت این حرکت بزرگ باید کمی صبوری کنید، زیرا زمان می برد، به ویژه اگر کسان دیگری هم در مسیر قرار گرفته باشند. به هرحال تعاملاتی که با دیگران دارید مثل یک آینه عمل می کند، یعنی می توانید روح اعمال تان را در آینه ای که به دست دارند ببینید.

فال روزانه 29 اردیبهشت متولدین آبان ماه

امروز ممکن است نتوانید به احساساتی که دارید اطمینان کنید. وقتی افکار منطقی به شما هجوم می آورند و می خواهند همه ی قلب و احساس تان را زیر سلطه بگیرند احساس خوبی نخواهید داشت. اما بدانید که اگر فقط به عقل تان رجوع کنید در معرض آسیب قرار خواهید گرفت. البته پیدا کردن نقطه ی تعادل به سادگی ممکن نیست، زیرا شاید آن قدر درگیر احساسات تان شوید که از درک حقیقت بازبمانید. قبل از این که ناگهانی دست به کاری بزنید باید به نتیجه ی کار فکر کنید تا بعداً پشیمان نشوید.

فال روزانه 29 اردیبهشت متولدین آذر ماه

امروز ممکن است برای دوستان و آشنایان تان خیلی قابل درک نباشد که شما چه قدر با اعتماد به نفس جلو می روید. آن ها فکر می کنند که کاسه ای زیر نیم کاسه است و پشت آن لبخند مهربان شما چیزی پنهان شده است که از آن بی خبرند. اما سخت در اشتباه اند. حواس تان باشد که ممکن است تا هفته ی آینده اتفاقات غیرقابل پیش بینی برای تان رخ دهد، اما باید آمادگی داشته باشید که به تنهایی با همه ی مشکلات کنار بیایید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری درباره ی شما می کنند، فقط با خودتان صادق باشید و به ندای قلب تان گوش دهید.

فال روزانه 29 اردیبهشت متولدین دی ماه

به نظر می رسد که مشکلات مالی به زندگی تان راه پیدا کرده اند و هر کاری که می کنید محاسبات مالی تان درست درنمی آیند. حتی یک تصمیم ساده درباره ی خرید محصولی پیش پا افتاده ممکن است اشتباه عمل کند و ببینید که منابع مالی کافی در اختیار ندارید. تقریباً می دانید که برای بهبود وضعیت مالی خود چه اقداماتی را باید در پیش بگیرید، پس باید صبر کنید تا برای خرید وسایل مورد نیازتان پول کافی جمع کنید. نکته ی کلیدی کار این جاست  که فقط باید کمی صبوری به خرج دهید.

فال روزانه 29 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

گاهی وقت ها متوجه شدت تأثیری که روی اطرافیان تان می گذارید نمی شوید. قبل از این که وقت و انرژی خود را بیهوده مصرف کنید باید به عواقب کار فکر کنید. حتی اگر اهدافی که در سر دارید بسیار خوب به نظر برسند، بیخودی سخت گیری نشان می دهید. اگر کسی را که همیشه حمایت تان می کرده ناراحت کنید وضعیت پیچیده تر خواهد شد. اما خیلی هم سخت گیری به خرج ندهید، بهترین راهکار این است که فقط در موارد ضروری از قدرتی که دارید استفاده کنید.

فال روزانه 29 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

امروز شیفته ی عوالم خیالی هستید. حتی ممکن است این قدر غرق فکر و خیال شوید که دیگر یادتان برود که واقعیتی هم وجود دارد و باید به آن هم نگاهی بیندازید. البته چنین خیال پردازی هایی همیشه نیروی دوباره ای به شما می بخشند، اما اکنون اجازه ندارید که به تعهدات تان پشت کنید. زمانی می توانید به سایر جنبه های زندگی گریز بزنید که ابتدا وظایف اصلی خود را انجام داده باشید.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:38

به گزارش ایران ناز در این موضوع شکی نیست که طبیعت علاوه بر اینکه می‌تواند بهترین دوست آدمی باشد، می‌تواند بدترین دشنمش هم باشد، مخصوصا زمانی که عصبی هم باشد و باعث به وجود آمدن حوادثی در سراسر جهان شود! بعضی از این خوش‌شانسی‌ها به زمانی مربوط می‌شود

که آدم‌ها مورد حمله وحشیانه برخی از خطرناک‌ترین حیوانات کره زمین مانند کوسه‌ها و گاوهای خشمگین قرار می‌گیرند و بر اساس قوانینی که در طبیعت وجود دارد، باید زندگی‌شان به پایان می‌رسید اما این‌طور نبوده است.دیگر داستان‌های جذاب به افرادی مربوط می شود

که در جریان حوادث خطرناک طبیعت بوده‌اند، شرایطی مانند برف‌ و سرمای سخت، طوفان و … که البته در میان هستند کسانی‌که زنده ماندند.در این‌جا با برخی از این خوش‌شانس‌ها آشنا می‌شوید، همان‌هایی که خشم طبیعت آن‌ها را از بین نبرده و به زندگی ادامه داده‌اند.

خولیو آپاریسیو

سال ۲۰۱۰ در جریان یک نمایش گاوبازی با گاو بسیار خشمگینی روبرو شد و تا بتواند خودش را جابه جا و جای پایش را روی زمین محکم کند، گاو با شاخش به او ضربه‌ای زد که تصویری دلخراش ثبت شد. شاخ از زیر گلو وارد و بعد از سوراخ کردن فک پایینی از دهانش خارج شده بود. با این‌حال او زنده ماند و ۱۰ هفته بعد به میادین گاوبازی برگشت.

این افراد خوش شانس ترین ها هستند!!

کالبی کومبس

در سال ۱۹۹۲ کالبی کومبس وقتی به خودش آمد، متوجه شد زیر بهمن بزرگی دفن شده است! او در سال ۱۹۹۲ وقتی از کوهی در آلاسکا بالا می‌رفته، زیر بهمن می‌رو و در این حادثه با شانه، مچ پا و دو مهره گردن شکسته بعد از ۶ روز خودش را به کمپ اصلی رساند و هرگز دست از صعود کردن به کوه‌ها برنداشت.

این افراد خوش شانس ترین ها هستند!!

تامی اولدهام

تامی در یک قایق بود که درگیر طوفان شد و بعد از واژگون شدن قایقش در دریا بیهوش شد، او بعد از ۴۱ روز به طرز معجزه آسایی زنده پیدا شد.

این افراد خوش شانس ترین ها هستند!!

بریتنی همیلتون

بریتنی به موج‌سواری علاقه زیادی داشت، در سال ۲۰۳ در حالی‌که تنها ۱۳ سال داشت، در یکی از گشت و گذارهایش در دریا توسط یک کوسه مورد حمله قرار می‌گیرد و کوسه هم دست چپ او را به طور کامل قطع می کند. با این حال بریتنی دست از رویایش نمی‌کشد و همچنان با یک دست به موج سواری ادامه می‌دهد.

این افراد خوش شانس ترین ها هستند!!

کیسون استول

کیسون که حتی یک سال هم نداشت، از گردبادی در سال ۲۰۰۸ جان سالم به در می‌برد. او را بعد از گردباد در میان گل و لای پیدا کردند که تنها چند خراش کوچک برداشته باشد، اما او در این حادثه مادرش را از دست داد.

این افراد خوش شانس ترین ها هستند!!

جیمز مارو

در حالی که جیمز در آب‌های فلوریدا غواصی می‌کرد، تمساحی به طرفش می‌آید و برای بیش از نیم دقیقه او را در هم می‌کوبد! دندان تمساح در این حادثه علاوه بر پاره کردن سینه‌اش یکی از ریه‌هایش را هم سوراخ کرده بود.

این افراد خوش شانس ترین ها هستند!!

کوتو شاو

کوتو برای سفر شکار بیرون رفته بود که توسط یک خرس قطبی به طرز وحشیانه مورد حمله قرار گرفت، چنگال‌‌های خرس تا گردن او رسیده بودند، اما کوتو همچنان زنده ماند و تقریبا ۳۰۰ بخیه روی پوست سرش خورد!

این افراد خوش شانس ترین ها هستند!!

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:08

به گزارش ایران ناز مانتیس را شاید نه به اسم، اما به قیافه همه‌ی ما می‌شناسیم. هاچ زنبور عسل، کارتون کودکی‌های بسیاری از ماست که این حیوان را به عنوان چهره‌ای خشن نمایش می‌داد. اینکه چرا مانتیس را به عنوان چهره‌ی خشن انتخاب کرده‌اند،

این مانتیس نر جفت خودش را می خورد (عکس)

پس زمینه‌ای علمی دارد که شاید کمتر با آن آشنایی داشته باشیم. نشریه‌ی New Scientist در شماره فوریه ۲۰۱۴ خود، گزارشی دارد که به بررسی این موضوع پرداخته و عنوان مقاله را چنین انتخاب کرده: “می‌تونستم بخورمت!”.در این مقاله گزارش جفت‌گیری

این مانتیس نر جفت خودش را می خورد (عکس)

یک مانتیس نر را می‌بینیم که همزمان با جفت‌گیری، توسط مانتیس ماده خورده می‌شود!  مانتیس‌های ماده در خوردن جفت خود معروف هستند. اگر چه تحقیقات نشان می‌دهد که این اتفاق همیشه نمی‌افتد و در ۱۶٪ مواقع مشاهده می‌شود. ,ویلیام براون متخصص بیوفیزیک

این مانتیس نر جفت خودش را می خورد (عکس)

که این ماجرا را به همراه همکارش فیل هستینگز مطالعه و ثبت کرده گزارش می‌دهد که فکر نکنید که این اتفاق برای همه‌ی مانتیس‌ها می‌افتد. بسیاری از مانتیس‌های نر بلافاصله بعد از جفت‌گیری فرار می‌کنند اما ۱۶ درصد آنها کشته می‌شوند. خصوصاً در مورد

این مانتیس نر جفت خودش را می خورد (عکس)

مانتیس‌های چینی که جفت‌گیری را در پاییز – و فصل کمبود غذا – انجام می‌دهند این رفتار بیشتر مشاهده شده است. البته ظاهراً علاوه بر ماجرای خوراکی بودن جنس نر، مسئله‌ی دیگری هم در کار است. چون ماده قبل از شروع جفت‌گیری سر حیوان نر را می‌کند و سپس جفت‌گیری می‌کند.

این مانتیس نر جفت خودش را می خورد (عکس)

با اینکار یکی از عصب‌های مانتیس نر از کار می‌افتد و جفت‌گیری طولانی‌تر می‌شود! جالب اینجاست که جنس نر حتی بدون سر می‌تواند عملیات جفت‌گیری را کامل انجام دهد. خود این خبر شاید خواندنی باشد، اما New Scientist در یک رفتار شیطنت آمیز، این گزارش را در آخرین صفحه‌ی “درمان‌ عشق و بررسی روابط عشقی شکست خورده” قرار داده است!

این مانتیس نر جفت خودش را می خورد (عکس)

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 156 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:08

به گزارش ایران ناز متفقین متشکل از آمریکا، انگلیس و شوروی که فاتحان دومین جنگ جهانی محسوب می شوند، هیچگاه بابت عملکرد خود در دادگاه های بین المللی مورد سوال قرار نگرفتند. در واقع رسیدگی به جنایت های جنگی که سال‌ها پس از جنگ ادامه داشته تنها به جنایت‌های شکست خوردگان جنگ اختصاص داشته است.علاوه بر این روایت های متعددی از جنایت‌های متفقین در طول جنگ وجود دارد که با وجود انتشار آثار متعدد در مورد آنها همچنان در نیمه تاریک تاریخ این جنگ قرار دارند.

جنایت کارانی که هیچ وقت محاکمه نشدند (عکس)

15هزار بمب در 18 دقیقه

در شمال آلمان شهر بندری نه چندان بزرگی به نام “امدن” وجود دارد که در جنگ جهانی دوم توسط هواپیماهای کانادایی در ۱۸دقیقه تا ۸۰ درصد نابود شد و به همراه ساکنانش به کام مرگ فرو رفت. در روز ۶ سپتامبر ۱۹۴۴ بود که ۱۸۱ بمب‌افکن کانادایی در عرض تنها ۱۸ دقیقه ۱۵ هزار بمب و محموله انفجاری به این شهر بندری پرتاب کردند. آخرین حمله هوایی به این شهر در تاریخ ۲۵ آوریل ۱۹۴۵ صورت گرفت. “امدن” از جمله شهرهای اروپایی است که بیشترین صدمه و تخریب را در جنگ جهانی دوم متحمل شدند.

جنایت کارانی که هیچ وقت محاکمه نشدند (عکس)

بیش از یک میلیون اسیر آلمانی کشته شدند

پس از سقوط هیتلر رقمی در حدود ۳ میلیون سرباز آلمانی به اسارت ارتش شوروی درآمدند و اغلب آنها به اردوگاه های کار اجباری فرستاده شدند. هنگامی که ۱۰ سال بعد، آخرین گروه از این اسرا به کشورشان بازگشتند، ۱.۱ میلیون نفر از آنان در دوران اسارت جان خود را از دست داده بودند. اردوگاه هایی که سربازان آلمانی در آنها نگهداری می شدند عموما در سیبری بوده است.

جنایت کارانی که هیچ وقت محاکمه نشدند (عکس)

سرنوشت شوم زنان پس از جنگ

مارتا هیلرز (۱۹۱۱-۲۰۰۱) روزنامه نگار آلمانی در کتابی با عنوان “یک زن در برلین” برخی گزارش های تجاوز به زنان از سوی متفقین را به ثبت رسانده است. به طور مثال طی گزارشی سربازان متفقین به یک زایشگاه و پرورشگاه خیریه یورش برده و به زنان باردار و زنانی که به تازگی وضع حمل کرده بودند تجاوز کردند.

جنایت کارانی که هیچ وقت محاکمه نشدند (عکس)

آوارگی اجباری برای آلمانی ها

بعد از پایان جنگ جمعیتی در حدود ۱۶.۵ میلیون آلمانی به طور اجباری وادار به مهاجرت شدند. ۲ ميليون نفر از قسمت شرقي آلمان، كه بخشي از لهستان شد، رانده شده بودند. ۷ ميليون نفر ديگر نيز از سرزمين‌هاي اجدادي خود در اروپاي مركزي رانده شدند. کنراد آدرناور سیاستمدار غرب گرای آلمانی بر این باور بود که جمعیتی حدود ۶ میلیون آلمانی در جریان این تبعید اجباری جان خود را از دست داده اند. جيمز بك مورخ مي‌گويد “تطبيق سرشماري‌ها نشان داده است كه در فاصله اكتبر ۱۹۴۶ تا سپتامبر ۱۹۵۰ حدود ۷/۵ ميليون نفر در داخل آلمان ناپديد شده‌اند.”

جنایت کارانی که هیچ وقت محاکمه نشدند (عکس)

گرسنگی شکنجه شایع

انگلیس و آمریکا حدود یک میلیون سرباز آلمانی را که اسیر شده بودند برای کار اجباری به فرانسه دادند تا در فرایند بازسازی از آنها استفاده شود. به گزارش صليب سرخ، در فاصله نه چندان طولاني پس از جنگ ۲۰۰ هزار نفر از زندانيان با گرسنگي مواجه بودند. آيزنهاور با فرستادن یک پیام فوری به مناطق تحت کنترل غرب دستور داده بود تا غذا دادن به اسیران با مجازات های عجیب مثل اعدام پاسخ داده شود. این دستور در قالب یک بخشنامه به تمامی فرمانداری ها ارسال شده بود.

جنایت کارانی که هیچ وقت محاکمه نشدند (عکس)

قطع عضو برای یادگاری!

در جریان جنگ جهانی دوم، برخی از کارکنان نظامی ایالات متحده اعضای بدن کارکنان خدماتی مرده ژاپنی در جبهه اقیانوس آرام را قطع می‌کردند. قطع عضو کارکنان ژاپنی شامل بریدن اعضای بدن به عنوان “یادگاری جنگی” و “غنائم جنگی” بود. دندانها و جمجمه‌ها بیش از همه به عنوان غنیمت برده می‌شد گرچه دیگر اعضای بدن هم جمع آوری می‌شد. پدیده “غنیمت بردن” به حدی شایع بود که بحث در مورد آن در مجلات و روزنامه‌ها شدیداً رخ می‌داد و گزارش شده شخص فرانکلین روزولت از یکی از نمایندگان کنگره یک “نامه بازکن” ساخته شده از بازوی یک انسان هدیه گرفته بود. دیدگاه رایجی در آمریکا وجود داشت که ژاپنی‌ها از سایر انسان ها پست تر هستند. رسانه‌های آمریکا به تبلیغ این دید نسبت به ژاپنی ها کمک می کردند، مثلاً آنان را “جانوران زرد” توصیف می کردند.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 150 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:08

به گزارش ایران ناز  بررسی‌ها نشان می‌دهد بین 25 تا 30 درصد زنان در دوران بارداری خروپف می‌کنند. نتیجه مطالعه جدید منتشر شده در مجله خواب حاکی از آن است که 35 درصد زنان سه تا چهار بار در هفته یا هر روز حین خواب خروپف می‌کنند. علاوه بر این،

26 درصد زنان تنها در دوران بارداری دچار این حالت می‌شوند.خروپف کردن زمانی اتفاق می‌افتد که مجرای هوای فوقانی سست شده و بخشی از آن مسدود می‌شود. در این شرایط وارد شدن جریان کافی هوا به دهان و بینی سخت انجام می‌شود.

همچنین دلایل متعددی وجود دارد که موجب می‌شود خروپف کردن در دوران بارداری شایع باشد.با رشد جنین در رحم مادر به پرده دیافراگم فشار وارد می‌شود که در این شرایط نفس کشیدن به خودی خود سخت می‌شود و فرقی نمی‌کند در حال خوابیدن یا مشغول به انجام کاری باشید.

همچنین سطح بالای هورمون‌ها به خصوص استروژن باعث می‌شود غشای مخاط و مجرای بینی متورم شود. علاوه بر این حجم خون تا 50 درصد افزایش می‌یابد که در نتیجه رگ‌های خونی باز شده و غشای بینی ورم می‌کند.در 30 سال گذشته میزان خروپف کردن در میان زنان بیشتر شده است. یکی از دلایل آن اضافه وزن پیش از شروع بارداری یا بالا رفتن وزن در پایان این دوران است.

راه درمان برای خروپف کردن در دوران بارداری

در واقع بافت اضافی اطراف گردن به خروپف کردن منجر می‌شود. طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا، بیش از 50 درصد زنان باردار دچار اضافه وزن یا چاق هستند.یکی دیگر از دلایل خروپف کردن در دوران بارداری که معمولا نادیده گرفته می‌شود فاکتور استرس است.

استرس بر تنفس تاثیر گذاشته و نفس کشیدن نیز بر خرخر کردن اثر می‌گذارد. هر گونه از فشار و استرس از جمله روانی، جسمی و احساسی یا حتی فشارهای گوارشی ناشی از خوردن میزان زیادی مواد خوراکی می‌تواند میزان تنفس را افزایش دهد.

این افزایش که با سست شدن ماهیچه‌های گلو به هنگام خواب همراه است خروپف کردن را به دنبال دارد.پزشکان با بیان اینکه این عارضه ممکن است در زنان باردار وضعیتی موقتی باشد اظهار داشتند: نباید این موضوع بی‌اهمیت گرفته شود. زنانی که در این دوران خروپف می‌کنند

در معرض ابتلا به فشارخون بالا، خستگی، پری اکلامپسیا و تولد نوزادانی با وزن پایین هستند. همچنین زنانی که در این دوران دچار عارضه خروپف کردن می‌شوند بیشتر احتمال می‌رود فرزند خود را به روش سزارین به دنیا آورند.روش‌های متعددی وجود دارد که با کمک آنها می‌توان از بروز عارضه خروپف کردن در این دوران پیشگیری کرد یا آن را متوقف ساخت که به شرح زیر است:

راه درمان برای خروپف کردن در دوران بارداری

1- آگاه بودن به علائم این عارضه

2- پایین آوردن وزن

3- تغییر در نحوه تنفس: سعی کنید از راه بینی نفس بکشید. در صورتی که در این شرایط احساس تنگی نفس می‌کنید از دهان خود استفاده کنید اما به آرامی نفس بکشید.

4- تغییر در وضعیت بدن هنگام خواب: خوابیدن به سمت چپ بدن هم به جریان خون مطلوب کمک می‌کند و هم موجب می‌شود فرد به آرامی نفس بکشد.

5- تغییر در زمان خوردن وعده‌های غذایی: مصرف میزان زیادی غذا پیش از زمان خواب بر نحوه خوابیدن تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل بهتر است آخرین وعده غذایی چند ساعت پیش از خوابیدن مصرف شود.

6- استفاده از مرطوب‌کننده‌ها در فضای اتاق: به کار بردن این وسیله مجرای بینی را مرطوب نگه می‌دارد.

7- حفظ آرامش در دوران بارداری

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 193 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:43

به گزارش ایران ناز هر وقت پدرم این ترانه را می خواند که «وقتی بچه بودی، عادت داشتی روی دوشم بنشینی، پدر نردبان بچه هایش است…» دلم می گرفت و برای پدرم غصه می خوردم.پدر به چشم پسرش، بزرگ ترین و قوی ترین مرد دنیا است. پدر من یک سرباز بود.

او در زندگی اش هم مثل یک سرباز قوی و با اراده بود. او شخصیتی نیرومند داشت و سختی های روزگار موهایش را سفید کرده بود. از نوجوانی برای تامین زندگی خانواده اش دوندگی و کار و کسب درآمد را شروع کرد. همیشه تا دیر وقت کار می کرد، اما هرگز گله نمی کرد.

علی رغم سختی هایی که در بیرون تحمل می کرد، در خانه همیشه چهره ای خندان داشت.با وجود آن که پدرم هر روز از صبح زود تا دیر وقت شب دوندگی می کرد، اما تحصیل من و برادرم در مدرسه، فشار مالی خانواده را سنگین کرده بود و خانواده ام زندگی را به سختی می گذراند.

داستان کوتاه و پندآموز اشک پدر

پدرم برای بهبود دادن به معاش و درآمد خانواده، یک حوضچۀ پرورش ماهی کرایه کرد. پولش را قرض گرفت؛ بچه ماهی خرید و هر روز به تغذیۀ آنها مشغول شد. چشم گذاشته بود که بچه ماهی ها زود رشد کنند. چادری کنار حوضچه زد و هر روز از صبح تا شب به آن، که امید خانواده شده بود،

رسیدگی کرد. مادر مترصد بود که بعد از فروختن محصول، چند اسباب جدید به خانه اضافه کند. من و برادرم هم امیدوار بودیم کتاب های جدیدی بخریم.اما یک روز با خبر غیرمنتظره ای که پدر به ما داد، همۀ رؤیاهایمان رنگ باخت. همۀ ماهی ها مرده بودند. سکوت مرگباری خانه را فراگرفت.

صدای گریۀ مادرم را از اتاق می شنیدم که با خودش نجوا می کرد: «همه چیز تمام شد! این همه پول از دیگران قرض گرفته بودیم.» در این هنگام پدرم لبخندی به مادرم زد و گفت: «عیبی ندارد! موفقیت که قرار نیست به آسانی به دست بیاید! این شکست برای ما درس می شود.»

بعداً از پدرم پرسیدم: وقتی ماهی ها مردند، همۀ ما گریه می کردیم. چرا شما گریه نکردید؟پدرم جواب داد: «مردها نباید گریه کنند، فوق فوقش باید از اول شروع کنند.»پدرم برای جبران زیان مالی که بر خانواده وارد شده بود، خود را روزانه بیست و چهار ساعت وقف کار در کنار حوضچه کرد.

داستان کوتاه و پندآموز اشک پدر

دیگر کم پیش می آمد که او را ببینیم. چین های روی صورتش عمیق تر شد، موهایش سفیدتر شد و خیلی پیرتر از سنش به نظر می رسید. طوری که گاه از خودم می پرسیدم آی این مرد که می بینم، پدر من است؟ آیا او واقعاً کمتر از 50 سال دارد؟کم کم که بزرگ می شدم،

عزمم را جزم کردم که برای بهتر و آسان تر شدن زندگی برای پدرم تلاش بیشتری بکنم و در زندگی موفق باشم.در پایان سال 1998خدمت سربازی را تمام کردم و وارد دانشگاه ارتش شدم. حوضچۀ پرورش ماهی پدرم هم چند سال متوالی محصول خوبی داد. در تعطیلات زمستانی بعد از نیم سال اول تحصیلم در دانشگاه، با حقوقی که گرفته بودم،

یک ریش تراش برقی برای پدرم هدیه خریدم. وقتی آن را به او دادم، پدرم ریش تراش را در دو دستش گرفت و مدتی طولانی به آن خیره شد. متوجه شدم که چشم هایش پر از اشک شد.پدرم که مردی دارای شخصیت محکم و قوی، با هدیۀ کم ارزشی که از پسرش گرفته بود، متأثر شد و اولین بار گریه کرد. عشق پدر به فرزندان، عشقی عمیق و بزرگ است. من هرگز اشک پدرم را فراموش نخواهم کرد.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 218 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:43

به گزارش ایران ناز قرار است اسطوره پرسپولیسی‌ها در یک سریال نمایشی نقش آفرینی کند.سافتستان: علی پروین قرار است در یک سریال نمایشی نقش آفرینی کند.اسطوره پرسپولیس به همراه علی انصاریان در سریال حس خوب زندگی بازی کند.این سریال ترکیبی از سینما و فوتبال است

و فوتبالیست‌های سابق در کنار برخی از بازیگران در آن نقش آفرینی خواهند کرد.علی پروین در روز سوم مهر ۱۳۲۵ در تهران، محله بازار، کوچه غریبان به دنیا آمد. او پنجمین فرزند یک خانواده پرجمعیت ده نفره است.[۳]علاقه پروین به فوتبال از همان سال‌های کودکی شکل گرفت.

علی پروین بازیگر می شود (عکس)

در همان سالها خانواده‌اش به محله دولاب (خیابان عارف) نقل مکان کردند. این جابجایی در افزایش علاقه او به فوتبال تأثیر بسزایی داشت زیرا محله دولاب به خاطر داشتن زمین‌های خاکی فراوان مثل زمین نادر، زمین منبع، زمین عارف و … مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال بود. وی در مهرماه ۱۳۳۲ وارد دبستان شد و از مدرسه توحید،

تحصیل را آغاز کرد ولی علاقه شدید او به فوتبال مانع پیشرفت او در زمینه درسی شد. پروین فوتبال را به طور جدی از دوازده سالگی و از زمین عارف واقع در خیابان ۱۷ شهریور و محلات شیوا و غیاثی آغاز کرد. اولین تیمی که او به عضویت آن درآمد تیم عارف بود که با همت و تلاش جعفر بیگی تأسیس شده بود. او با این تیم قهرمان محلات جنوبی تهران شد.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:18

به گزارش ایران ناز در این بخش از وبسایت برای شما کاربران عزیز مطلبی با عنوان زایمان این خانم در سن 70 سالگی (عکس) نیز قرار داده ایم.دالجیندر کائور یکی از مسن ترین مادران دنیا می باشد که پس از سال‌ها دعا صاحب بچه شده است.

سن این مادر پیر هنوزکاملا مشخص نمی باشد اما با توجه به مدارک موجود در پرونده پزشکی او این مادر پیر 72 سال سن دارد. خانم کائور خود می‌گوید که حدود 70 سال سن دارد.علی‌رغم سن بالای این زن، این بچه تازه به دنیا آمده حاصل دهه‌ها دعای

زایمان این خانم در سن 70 سالگی (عکس)

دالجیندر کائور و شوهرش موهیندر سینف 79 ساله می باشد که به مدت 46 سال برای صاحب بچه شدن دعا کرده‌اند و آرزوی بچه دار شدن را داشته اند.خانم کائور در این باره گفته است: من خیلی احساس خوشبختی می‌کنم که

توانستم بالاخره فرزند خودم را به دنیا بیاورم. دیگر داشتم امیدم را برای مادر شدن از دست می‌دادم و خیلی احساس پوچی و تنهایی می‌کردم.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:18

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

به گزارش ایران ناز افکار هیجان انگیز بسیاری در سر دارید و به سختی می توانید تصمیم بگیرید که اول کدام یک را عملی کنید. ممکن است آرزو کنید که ای کاش زندگی تان از ثبات بیشتری برخوردار بود. این احساسات چندگانه می توانند موجب بروز مشکلاتی شوند، به ویژه اگر نپذیرید که بخشی از وجودتان هنوز به دنبال همان الگوهای رفتاری گذشته است. به امنیت احساسی خود توجه کنید تا راحت تر بتوانید رویاهای تان را دنبال کنید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

امروز به سختی احساس رضایت خواهید کرد و ممکن است به دنبال کسی یا چیزی بروید که اکنون نمی توانید در اختیارش داشته باشید. به جای این که وقت تان را بیهوده به خاطر رسیدن به آرزوهای گذرا تلف کنید، به شما توصیه می شود که آرزوهای تان را با کسی که به او اعتماد دارید در میان بگذارید. بررسی مجدد انتظارات تان نشانه ی شکست نیست، بلکه یک فرصت غیرمنتظره را پیش روی تان خواهد گذاشت تا برنامه های خود را اصلاح نمایید و مسیر موفقیت تان را هموار کنید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

وقت گذرانی با دوستان ایده ی وسوسه کننده ای به نظر می رسد، اما ممکن است شما را از مسیر برنامه ریزی های تعیین شده منحرف کند. یک نفر که خیلی به شما نزدیک است به کمک تان احتیاج دارد و نمی توانید به او جواب رد بدهید. باید یاد بگیرید که خشم تان را به خاطر عوض شدن شرایط و برنامه ریزی های از پیش تعیین شده کنترل کنید. انعطاف پذیری نشان دهید تا بتوانید در شرایط پیچیده هم سود ببرید. اگر تغییرات را با آغوش باز بپذیرید، خواهید دید که شما را به چه جاهای شگفت انگیز و غیرمنتظره ای می برند.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین تیر ماه

نکته ی مهمی که امروز باید رعایت کنید این است که چهره ی خندانی داشته باشید، حتی اگر نگرانی ها دست از سرتان برنمی دارند. اما اگر روی خوش نشان دهید به این معنی نیست که از بروز مشکلات جلوگیری خواهید کرد. بهترین راهکار این است که نسبت به این دوگانگی آگاه باشید؛ به خاطر داشته باشید که آن چه در درون تان می گذرد با چیزی که در ظاهر نشان می دهید کاملاً متفاوت است و مجبور نیستید که در این مسیر همه را راضی نگه دارید. به تدریج از شدت فشارها کاسته خواهد شد و اگر اجازه دهید لبخندتان برای همیشه بر لبان تان نقش خواهد بست.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

امروز به نظر می رسد که حواس تان به کار نیست، اما راه گریزی هم از وظایف تان ندارید. به آینده فکر می کنید و دوست دارید کمی دست از کار بکشید و به تفریح بپردازید. اما باید بدانید که چنین رویکردی با تعهداتی که دارید جور درنمی آید. البته لزومی ندارد که خودتان را سرزنش کنید، بالاخره شما هم یک انسان هستید و نیاز به فراغت دارید. به شما توصیه می شود که راهی پیدا کنید تا از لحظه لحظه های تان لذت ببرید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

با این که همیشه دوست دارید عمل گرا باشید، اما امروز ممکن است دست به کارهای اشتباهی بزنید. البته هم می شود کار کرد و هم اوقات فراغت کافی داشت، اما گر سعی کنید این دو را در هم بیامیزید مشکل درست خواهد شد. ممکن است کسی از شما بخواهد تا با او همراه شوید و کار خاصی را شروع کنید، اما چنین دعوتی همه چیز را پیچیده تر خواهد کرد. عقل تان به شما می گوید که دعوت اش را رد کنید، اما از طرفی هم دل تان می خواهد که به این فرصت پاسخ مثبت بدهید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین مهر ماه

امروز ممکن است شوکه شوید، زیرا کسی به سراغ تان خواهد آمد که خواسته های اش را بی پرده به شما می گوید. خوشبختانه، امروز این قابلیت را دارید که از چیزهایی که می شنوید دلگیر نشوید، حتی اگر این بی پرده گویی برای تان غیرقابل انتظار باشد. اگرچه به این ترتیب از منطقه ی ایمن خود خارج خواهید شد، اما تا خودتان اجازه ندهید چنین اتفاقی نمی افتد. درست نیست که به خاطر ترس خودتان را عقب بکشید. حداقل به خواسته های او فکر کنید. به جای این که سریعاً واکنش نشان دهید، بهتر است در کمال آرامش با طرف مقابل وارد مذاکره شوید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین آبان ماه

امروز از تغییرات استقبال خواهید کرد، زیرا انجام دادن کارها به همان شیوه ی گذشته ناراحت تان می کند. اما اگر نمی توانید تغییری در انجام کارهای روزانه ی تان حاصل کنید، حداقل اش این است که درباره ی خواسته های تان صحبت کنید. ممکن است با سبکسری کلماتی را به کار ببرید که تند و تیزند. افکارتان را دور نریزید، بلکه سعی کنید با مهربانی آن ها را با دیگران در میان بگدارید. فراموش تان نشود که به طرف مقابل هم اندکی فرصت دهید تا نظرش را بگوید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین آذر ماه

مشکلی پیش آمده که ممکن است مجبور شوید تفریحات تان را به خاطر آن کنار بگذارید تا اندکی پول پس انداز کنید. به نظر می رسد که وضعیت مالی شما اکنون پایدار نیست، اما دوست ندارید در وضعیتی قرار بگیرید که مجبور شوید از ولخرجی های تان بکاهید. خوشبختانه، به زودی متوجه خواهید شد که توقف خرج های اضافه از آن چیزی که فکرش را می کردید آسان تر است و کیفیت زندگی تان را تحت تأثیر نخواهد گذاشت. به خاطر داشته باشید که خوش گذرانی هیچ ارتباطی با ولخرجی کردن ندارد. برای تجربه ی چیزهای بسیاری در زندگی نباید هزینه ای بپردازید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین دی ماه

این روزها به نظر می رسد که زندگی خصوصی تان خسته کننده شده است. متأسفانه، شدت فشارها نشان می دهند که نمی توانید ثباتی را که در زندگی به آن نیاز دارید اکنون تجربه کنید. نظم و ترتیب را در حرفه ای که دارید حفظ کنید تا به بخشی از ثبات روزانه که به دنبال اش هستید دست پیدا کنید. البته این را هم بدانید که نباید وظایف شغلی تان باعث شوند که از رویارویی با این نگرانی ها فرار کنید. سعی کنید درباره ی وضعیت پیش آمده صحبت کنید، فوراً به نتیجه ی مطلوب نخواهد رسید، اما همین که درباره ی این مطلب حرف بزنید همه چیز کمی بهتر خواهد شد.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

به نظر می رود که با سرعت به پیش می روید و خلاقیت تان افزایش پیدا کرده است. اما این هیجانی که احساس می کنید به این معنی نیست که اطرافیان تان هم همین حس را دارند. معمولاً افکار غیرعادی در سر دارید، اما اجازه ندهید که چنین افکار و رفتار نامتعارفی از کارآمدی شما کم کند. بدانید که مسئولیت پذیری به معنی کنار گذاشتن رویاپردازی های قشنگ نیست.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

امروزممکن است احساس کنید که کسی سعی می کند تا شما احساس گناه کنید، به ویژه اگر سرکشانه دست به انجام عملی بزنید که نامتعارف و سرشار از لذت است. اما این وظیفه ی شما نیست که همه را راضی نگه دارید. اکنون فرصت مناسبی است تا چیزهای عجیبی را تجربه کنید و افکارتان را به شیوه ای غیرمعمول با دیگران در میان بگذارید. فراموش نکنید که ماجراجویی ها ی امروز به افزایش اعتماد به نفس تان کمک خواهند کرد.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:18

به گزارش ایران ناز قرار است اسطوره پرسپولیسی‌ها در یک سریال نمایشی نقش آفرینی کند.سافتستان: علی پروین قرار است در یک سریال نمایشی نقش آفرینی کند.اسطوره پرسپولیس به همراه علی انصاریان در سریال حس خوب زندگی بازی کند.این سریال ترکیبی از سینما و فوتبال است

و فوتبالیست‌های سابق در کنار برخی از بازیگران در آن نقش آفرینی خواهند کرد.علی پروین در روز سوم مهر ۱۳۲۵ در تهران، محله بازار، کوچه غریبان به دنیا آمد. او پنجمین فرزند یک خانواده پرجمعیت ده نفره است.[۳]علاقه پروین به فوتبال از همان سال‌های کودکی شکل گرفت.

علی پروین بازیگر می شود (عکس)

در همان سالها خانواده‌اش به محله دولاب (خیابان عارف) نقل مکان کردند. این جابجایی در افزایش علاقه او به فوتبال تأثیر بسزایی داشت زیرا محله دولاب به خاطر داشتن زمین‌های خاکی فراوان مثل زمین نادر، زمین منبع، زمین عارف و … مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال بود. وی در مهرماه ۱۳۳۲ وارد دبستان شد و از مدرسه توحید،

تحصیل را آغاز کرد ولی علاقه شدید او به فوتبال مانع پیشرفت او در زمینه درسی شد. پروین فوتبال را به طور جدی از دوازده سالگی و از زمین عارف واقع در خیابان ۱۷ شهریور و محلات شیوا و غیاثی آغاز کرد. اولین تیمی که او به عضویت آن درآمد تیم عارف بود که با همت و تلاش جعفر بیگی تأسیس شده بود. او با این تیم قهرمان محلات جنوبی تهران شد.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:11

به گزارش ایران ناز در این بخش از وبسایت برای شما کاربران عزیز مطلبی با عنوان زایمان این خانم در سن 70 سالگی (عکس) نیز قرار داده ایم.دالجیندر کائور یکی از مسن ترین مادران دنیا می باشد که پس از سال‌ها دعا صاحب بچه شده است.

سن این مادر پیر هنوزکاملا مشخص نمی باشد اما با توجه به مدارک موجود در پرونده پزشکی او این مادر پیر 72 سال سن دارد. خانم کائور خود می‌گوید که حدود 70 سال سن دارد.علی‌رغم سن بالای این زن، این بچه تازه به دنیا آمده حاصل دهه‌ها دعای

زایمان این خانم در سن 70 سالگی (عکس)

دالجیندر کائور و شوهرش موهیندر سینف 79 ساله می باشد که به مدت 46 سال برای صاحب بچه شدن دعا کرده‌اند و آرزوی بچه دار شدن را داشته اند.خانم کائور در این باره گفته است: من خیلی احساس خوشبختی می‌کنم که

توانستم بالاخره فرزند خودم را به دنیا بیاورم. دیگر داشتم امیدم را برای مادر شدن از دست می‌دادم و خیلی احساس پوچی و تنهایی می‌کردم.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:11

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

به گزارش ایران ناز افکار هیجان انگیز بسیاری در سر دارید و به سختی می توانید تصمیم بگیرید که اول کدام یک را عملی کنید. ممکن است آرزو کنید که ای کاش زندگی تان از ثبات بیشتری برخوردار بود. این احساسات چندگانه می توانند موجب بروز مشکلاتی شوند، به ویژه اگر نپذیرید که بخشی از وجودتان هنوز به دنبال همان الگوهای رفتاری گذشته است. به امنیت احساسی خود توجه کنید تا راحت تر بتوانید رویاهای تان را دنبال کنید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

امروز به سختی احساس رضایت خواهید کرد و ممکن است به دنبال کسی یا چیزی بروید که اکنون نمی توانید در اختیارش داشته باشید. به جای این که وقت تان را بیهوده به خاطر رسیدن به آرزوهای گذرا تلف کنید، به شما توصیه می شود که آرزوهای تان را با کسی که به او اعتماد دارید در میان بگذارید. بررسی مجدد انتظارات تان نشانه ی شکست نیست، بلکه یک فرصت غیرمنتظره را پیش روی تان خواهد گذاشت تا برنامه های خود را اصلاح نمایید و مسیر موفقیت تان را هموار کنید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

وقت گذرانی با دوستان ایده ی وسوسه کننده ای به نظر می رسد، اما ممکن است شما را از مسیر برنامه ریزی های تعیین شده منحرف کند. یک نفر که خیلی به شما نزدیک است به کمک تان احتیاج دارد و نمی توانید به او جواب رد بدهید. باید یاد بگیرید که خشم تان را به خاطر عوض شدن شرایط و برنامه ریزی های از پیش تعیین شده کنترل کنید. انعطاف پذیری نشان دهید تا بتوانید در شرایط پیچیده هم سود ببرید. اگر تغییرات را با آغوش باز بپذیرید، خواهید دید که شما را به چه جاهای شگفت انگیز و غیرمنتظره ای می برند.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین تیر ماه

نکته ی مهمی که امروز باید رعایت کنید این است که چهره ی خندانی داشته باشید، حتی اگر نگرانی ها دست از سرتان برنمی دارند. اما اگر روی خوش نشان دهید به این معنی نیست که از بروز مشکلات جلوگیری خواهید کرد. بهترین راهکار این است که نسبت به این دوگانگی آگاه باشید؛ به خاطر داشته باشید که آن چه در درون تان می گذرد با چیزی که در ظاهر نشان می دهید کاملاً متفاوت است و مجبور نیستید که در این مسیر همه را راضی نگه دارید. به تدریج از شدت فشارها کاسته خواهد شد و اگر اجازه دهید لبخندتان برای همیشه بر لبان تان نقش خواهد بست.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

امروز به نظر می رسد که حواس تان به کار نیست، اما راه گریزی هم از وظایف تان ندارید. به آینده فکر می کنید و دوست دارید کمی دست از کار بکشید و به تفریح بپردازید. اما باید بدانید که چنین رویکردی با تعهداتی که دارید جور درنمی آید. البته لزومی ندارد که خودتان را سرزنش کنید، بالاخره شما هم یک انسان هستید و نیاز به فراغت دارید. به شما توصیه می شود که راهی پیدا کنید تا از لحظه لحظه های تان لذت ببرید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

با این که همیشه دوست دارید عمل گرا باشید، اما امروز ممکن است دست به کارهای اشتباهی بزنید. البته هم می شود کار کرد و هم اوقات فراغت کافی داشت، اما گر سعی کنید این دو را در هم بیامیزید مشکل درست خواهد شد. ممکن است کسی از شما بخواهد تا با او همراه شوید و کار خاصی را شروع کنید، اما چنین دعوتی همه چیز را پیچیده تر خواهد کرد. عقل تان به شما می گوید که دعوت اش را رد کنید، اما از طرفی هم دل تان می خواهد که به این فرصت پاسخ مثبت بدهید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین مهر ماه

امروز ممکن است شوکه شوید، زیرا کسی به سراغ تان خواهد آمد که خواسته های اش را بی پرده به شما می گوید. خوشبختانه، امروز این قابلیت را دارید که از چیزهایی که می شنوید دلگیر نشوید، حتی اگر این بی پرده گویی برای تان غیرقابل انتظار باشد. اگرچه به این ترتیب از منطقه ی ایمن خود خارج خواهید شد، اما تا خودتان اجازه ندهید چنین اتفاقی نمی افتد. درست نیست که به خاطر ترس خودتان را عقب بکشید. حداقل به خواسته های او فکر کنید. به جای این که سریعاً واکنش نشان دهید، بهتر است در کمال آرامش با طرف مقابل وارد مذاکره شوید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین آبان ماه

امروز از تغییرات استقبال خواهید کرد، زیرا انجام دادن کارها به همان شیوه ی گذشته ناراحت تان می کند. اما اگر نمی توانید تغییری در انجام کارهای روزانه ی تان حاصل کنید، حداقل اش این است که درباره ی خواسته های تان صحبت کنید. ممکن است با سبکسری کلماتی را به کار ببرید که تند و تیزند. افکارتان را دور نریزید، بلکه سعی کنید با مهربانی آن ها را با دیگران در میان بگدارید. فراموش تان نشود که به طرف مقابل هم اندکی فرصت دهید تا نظرش را بگوید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین آذر ماه

مشکلی پیش آمده که ممکن است مجبور شوید تفریحات تان را به خاطر آن کنار بگذارید تا اندکی پول پس انداز کنید. به نظر می رسد که وضعیت مالی شما اکنون پایدار نیست، اما دوست ندارید در وضعیتی قرار بگیرید که مجبور شوید از ولخرجی های تان بکاهید. خوشبختانه، به زودی متوجه خواهید شد که توقف خرج های اضافه از آن چیزی که فکرش را می کردید آسان تر است و کیفیت زندگی تان را تحت تأثیر نخواهد گذاشت. به خاطر داشته باشید که خوش گذرانی هیچ ارتباطی با ولخرجی کردن ندارد. برای تجربه ی چیزهای بسیاری در زندگی نباید هزینه ای بپردازید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین دی ماه

این روزها به نظر می رسد که زندگی خصوصی تان خسته کننده شده است. متأسفانه، شدت فشارها نشان می دهند که نمی توانید ثباتی را که در زندگی به آن نیاز دارید اکنون تجربه کنید. نظم و ترتیب را در حرفه ای که دارید حفظ کنید تا به بخشی از ثبات روزانه که به دنبال اش هستید دست پیدا کنید. البته این را هم بدانید که نباید وظایف شغلی تان باعث شوند که از رویارویی با این نگرانی ها فرار کنید. سعی کنید درباره ی وضعیت پیش آمده صحبت کنید، فوراً به نتیجه ی مطلوب نخواهد رسید، اما همین که درباره ی این مطلب حرف بزنید همه چیز کمی بهتر خواهد شد.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

به نظر می رود که با سرعت به پیش می روید و خلاقیت تان افزایش پیدا کرده است. اما این هیجانی که احساس می کنید به این معنی نیست که اطرافیان تان هم همین حس را دارند. معمولاً افکار غیرعادی در سر دارید، اما اجازه ندهید که چنین افکار و رفتار نامتعارفی از کارآمدی شما کم کند. بدانید که مسئولیت پذیری به معنی کنار گذاشتن رویاپردازی های قشنگ نیست.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

امروزممکن است احساس کنید که کسی سعی می کند تا شما احساس گناه کنید، به ویژه اگر سرکشانه دست به انجام عملی بزنید که نامتعارف و سرشار از لذت است. اما این وظیفه ی شما نیست که همه را راضی نگه دارید. اکنون فرصت مناسبی است تا چیزهای عجیبی را تجربه کنید و افکارتان را به شیوه ای غیرمعمول با دیگران در میان بگذارید. فراموش نکنید که ماجراجویی ها ی امروز به افزایش اعتماد به نفس تان کمک خواهند کرد.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:11

به گزارش ایران ناز قرار است اسطوره پرسپولیسی‌ها در یک سریال نمایشی نقش آفرینی کند.سافتستان: علی پروین قرار است در یک سریال نمایشی نقش آفرینی کند.اسطوره پرسپولیس به همراه علی انصاریان در سریال حس خوب زندگی بازی کند.این سریال ترکیبی از سینما و فوتبال است

و فوتبالیست‌های سابق در کنار برخی از بازیگران در آن نقش آفرینی خواهند کرد.علی پروین در روز سوم مهر ۱۳۲۵ در تهران، محله بازار، کوچه غریبان به دنیا آمد. او پنجمین فرزند یک خانواده پرجمعیت ده نفره است.[۳]علاقه پروین به فوتبال از همان سال‌های کودکی شکل گرفت.

علی پروین بازیگر می شود (عکس)

در همان سالها خانواده‌اش به محله دولاب (خیابان عارف) نقل مکان کردند. این جابجایی در افزایش علاقه او به فوتبال تأثیر بسزایی داشت زیرا محله دولاب به خاطر داشتن زمین‌های خاکی فراوان مثل زمین نادر، زمین منبع، زمین عارف و … مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال بود. وی در مهرماه ۱۳۳۲ وارد دبستان شد و از مدرسه توحید،

تحصیل را آغاز کرد ولی علاقه شدید او به فوتبال مانع پیشرفت او در زمینه درسی شد. پروین فوتبال را به طور جدی از دوازده سالگی و از زمین عارف واقع در خیابان ۱۷ شهریور و محلات شیوا و غیاثی آغاز کرد. اولین تیمی که او به عضویت آن درآمد تیم عارف بود که با همت و تلاش جعفر بیگی تأسیس شده بود. او با این تیم قهرمان محلات جنوبی تهران شد.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:15

به گزارش ایران ناز در این بخش از وبسایت برای شما کاربران عزیز مطلبی با عنوان زایمان این خانم در سن 70 سالگی (عکس) نیز قرار داده ایم.دالجیندر کائور یکی از مسن ترین مادران دنیا می باشد که پس از سال‌ها دعا صاحب بچه شده است.

سن این مادر پیر هنوزکاملا مشخص نمی باشد اما با توجه به مدارک موجود در پرونده پزشکی او این مادر پیر 72 سال سن دارد. خانم کائور خود می‌گوید که حدود 70 سال سن دارد.علی‌رغم سن بالای این زن، این بچه تازه به دنیا آمده حاصل دهه‌ها دعای

زایمان این خانم در سن 70 سالگی (عکس)

دالجیندر کائور و شوهرش موهیندر سینف 79 ساله می باشد که به مدت 46 سال برای صاحب بچه شدن دعا کرده‌اند و آرزوی بچه دار شدن را داشته اند.خانم کائور در این باره گفته است: من خیلی احساس خوشبختی می‌کنم که

توانستم بالاخره فرزند خودم را به دنیا بیاورم. دیگر داشتم امیدم را برای مادر شدن از دست می‌دادم و خیلی احساس پوچی و تنهایی می‌کردم.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:15

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

به گزارش ایران ناز افکار هیجان انگیز بسیاری در سر دارید و به سختی می توانید تصمیم بگیرید که اول کدام یک را عملی کنید. ممکن است آرزو کنید که ای کاش زندگی تان از ثبات بیشتری برخوردار بود. این احساسات چندگانه می توانند موجب بروز مشکلاتی شوند، به ویژه اگر نپذیرید که بخشی از وجودتان هنوز به دنبال همان الگوهای رفتاری گذشته است. به امنیت احساسی خود توجه کنید تا راحت تر بتوانید رویاهای تان را دنبال کنید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

امروز به سختی احساس رضایت خواهید کرد و ممکن است به دنبال کسی یا چیزی بروید که اکنون نمی توانید در اختیارش داشته باشید. به جای این که وقت تان را بیهوده به خاطر رسیدن به آرزوهای گذرا تلف کنید، به شما توصیه می شود که آرزوهای تان را با کسی که به او اعتماد دارید در میان بگذارید. بررسی مجدد انتظارات تان نشانه ی شکست نیست، بلکه یک فرصت غیرمنتظره را پیش روی تان خواهد گذاشت تا برنامه های خود را اصلاح نمایید و مسیر موفقیت تان را هموار کنید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

وقت گذرانی با دوستان ایده ی وسوسه کننده ای به نظر می رسد، اما ممکن است شما را از مسیر برنامه ریزی های تعیین شده منحرف کند. یک نفر که خیلی به شما نزدیک است به کمک تان احتیاج دارد و نمی توانید به او جواب رد بدهید. باید یاد بگیرید که خشم تان را به خاطر عوض شدن شرایط و برنامه ریزی های از پیش تعیین شده کنترل کنید. انعطاف پذیری نشان دهید تا بتوانید در شرایط پیچیده هم سود ببرید. اگر تغییرات را با آغوش باز بپذیرید، خواهید دید که شما را به چه جاهای شگفت انگیز و غیرمنتظره ای می برند.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین تیر ماه

نکته ی مهمی که امروز باید رعایت کنید این است که چهره ی خندانی داشته باشید، حتی اگر نگرانی ها دست از سرتان برنمی دارند. اما اگر روی خوش نشان دهید به این معنی نیست که از بروز مشکلات جلوگیری خواهید کرد. بهترین راهکار این است که نسبت به این دوگانگی آگاه باشید؛ به خاطر داشته باشید که آن چه در درون تان می گذرد با چیزی که در ظاهر نشان می دهید کاملاً متفاوت است و مجبور نیستید که در این مسیر همه را راضی نگه دارید. به تدریج از شدت فشارها کاسته خواهد شد و اگر اجازه دهید لبخندتان برای همیشه بر لبان تان نقش خواهد بست.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

امروز به نظر می رسد که حواس تان به کار نیست، اما راه گریزی هم از وظایف تان ندارید. به آینده فکر می کنید و دوست دارید کمی دست از کار بکشید و به تفریح بپردازید. اما باید بدانید که چنین رویکردی با تعهداتی که دارید جور درنمی آید. البته لزومی ندارد که خودتان را سرزنش کنید، بالاخره شما هم یک انسان هستید و نیاز به فراغت دارید. به شما توصیه می شود که راهی پیدا کنید تا از لحظه لحظه های تان لذت ببرید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

با این که همیشه دوست دارید عمل گرا باشید، اما امروز ممکن است دست به کارهای اشتباهی بزنید. البته هم می شود کار کرد و هم اوقات فراغت کافی داشت، اما گر سعی کنید این دو را در هم بیامیزید مشکل درست خواهد شد. ممکن است کسی از شما بخواهد تا با او همراه شوید و کار خاصی را شروع کنید، اما چنین دعوتی همه چیز را پیچیده تر خواهد کرد. عقل تان به شما می گوید که دعوت اش را رد کنید، اما از طرفی هم دل تان می خواهد که به این فرصت پاسخ مثبت بدهید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین مهر ماه

امروز ممکن است شوکه شوید، زیرا کسی به سراغ تان خواهد آمد که خواسته های اش را بی پرده به شما می گوید. خوشبختانه، امروز این قابلیت را دارید که از چیزهایی که می شنوید دلگیر نشوید، حتی اگر این بی پرده گویی برای تان غیرقابل انتظار باشد. اگرچه به این ترتیب از منطقه ی ایمن خود خارج خواهید شد، اما تا خودتان اجازه ندهید چنین اتفاقی نمی افتد. درست نیست که به خاطر ترس خودتان را عقب بکشید. حداقل به خواسته های او فکر کنید. به جای این که سریعاً واکنش نشان دهید، بهتر است در کمال آرامش با طرف مقابل وارد مذاکره شوید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین آبان ماه

امروز از تغییرات استقبال خواهید کرد، زیرا انجام دادن کارها به همان شیوه ی گذشته ناراحت تان می کند. اما اگر نمی توانید تغییری در انجام کارهای روزانه ی تان حاصل کنید، حداقل اش این است که درباره ی خواسته های تان صحبت کنید. ممکن است با سبکسری کلماتی را به کار ببرید که تند و تیزند. افکارتان را دور نریزید، بلکه سعی کنید با مهربانی آن ها را با دیگران در میان بگدارید. فراموش تان نشود که به طرف مقابل هم اندکی فرصت دهید تا نظرش را بگوید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین آذر ماه

مشکلی پیش آمده که ممکن است مجبور شوید تفریحات تان را به خاطر آن کنار بگذارید تا اندکی پول پس انداز کنید. به نظر می رسد که وضعیت مالی شما اکنون پایدار نیست، اما دوست ندارید در وضعیتی قرار بگیرید که مجبور شوید از ولخرجی های تان بکاهید. خوشبختانه، به زودی متوجه خواهید شد که توقف خرج های اضافه از آن چیزی که فکرش را می کردید آسان تر است و کیفیت زندگی تان را تحت تأثیر نخواهد گذاشت. به خاطر داشته باشید که خوش گذرانی هیچ ارتباطی با ولخرجی کردن ندارد. برای تجربه ی چیزهای بسیاری در زندگی نباید هزینه ای بپردازید.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین دی ماه

این روزها به نظر می رسد که زندگی خصوصی تان خسته کننده شده است. متأسفانه، شدت فشارها نشان می دهند که نمی توانید ثباتی را که در زندگی به آن نیاز دارید اکنون تجربه کنید. نظم و ترتیب را در حرفه ای که دارید حفظ کنید تا به بخشی از ثبات روزانه که به دنبال اش هستید دست پیدا کنید. البته این را هم بدانید که نباید وظایف شغلی تان باعث شوند که از رویارویی با این نگرانی ها فرار کنید. سعی کنید درباره ی وضعیت پیش آمده صحبت کنید، فوراً به نتیجه ی مطلوب نخواهد رسید، اما همین که درباره ی این مطلب حرف بزنید همه چیز کمی بهتر خواهد شد.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

به نظر می رود که با سرعت به پیش می روید و خلاقیت تان افزایش پیدا کرده است. اما این هیجانی که احساس می کنید به این معنی نیست که اطرافیان تان هم همین حس را دارند. معمولاً افکار غیرعادی در سر دارید، اما اجازه ندهید که چنین افکار و رفتار نامتعارفی از کارآمدی شما کم کند. بدانید که مسئولیت پذیری به معنی کنار گذاشتن رویاپردازی های قشنگ نیست.

فال روزانه 25 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

امروزممکن است احساس کنید که کسی سعی می کند تا شما احساس گناه کنید، به ویژه اگر سرکشانه دست به انجام عملی بزنید که نامتعارف و سرشار از لذت است. اما این وظیفه ی شما نیست که همه را راضی نگه دارید. اکنون فرصت مناسبی است تا چیزهای عجیبی را تجربه کنید و افکارتان را به شیوه ای غیرمعمول با دیگران در میان بگذارید. فراموش نکنید که ماجراجویی ها ی امروز به افزایش اعتماد به نفس تان کمک خواهند کرد.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:15